3 februari 2015

Fortfarande preggo

   Vi väntar och längtar efter dig lilla älskling. 

Fortfarande preggo (bf+4) och inte en tendens till att bebis vill födas ännu på länge. Denna lilla skrutt kommer med andra ord dröja på sig längre än vad Melvin gjorde. Han kom på +5 men "satte igång" som i natt. Med Melvin var jag så inställd på att gå över flera veckor och bli igångsatt så blev riktigt förvånad att han kom så tidigt. Denna gång har jag varit inställd på att bebis ska komma innan brorsan men så är nu inte fallet, vilket känns jättejobbigt när man haft en inställning och det inte blir så. Nu får jag lägga om tankarna annars går under av längtan och väntan på bebis. Nu satsar jag på innan den 10/2 när jag har överburenhetskontroll och så ska jag riktigt njuta av varje dag och bara göra massa skoj med Melvin så hoppas vi att liten vill komma snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar