29 november 2010

1:a advent



Idag är det första advent, också första gången som jag inte har satt upp några stakar eller stjärnor i fönstren här hemma, känns lite konstigt. Dock blir det snart dags för detta i den nya lägenheten istället, måste bara bli klara med renoveringen först. Idag har älsklingen hållt på och spacklat och slipat medans jag åkt in till stan för att köpa present till honom. Självklart tajmade jag in att åka mitt i snöovädret när det var som värst och drivbildning på vägarna, var mindre kul att köra i detta men det gick bra. Hade tur att hamna bakom plogbilen på väg in. :)

Blev inga bilder från lägenheten idag heller, glömde kameran hemma, dessutom kom jag på att jag inte kan ladda upp dom heller förens jag hittat flyttlådan där jag packat ner kabeln till datorn. Får se när bilderna kommer upp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar