28 november 2010

Nystart!

Då var man här igen :) Idag påbörjades renoveringen av nya lägenheten. Blir mycket mer jobb än vad vi räknat med, började dra bort lite tapeter och då upptäckte vi att de satt jättelöst under, så typ ett centimetertjockt lager av tapet åkte av enda in till betongväggen! Ska försöka fota lite i morgon så man har lite före och efterbilder alltid kul med det :) Morgondagen har jag en känsla av kommer rusa iväg, ska in till stan och köpa present till min älskling som fyller år på måndag, sen blir det till att städa lägenheten och baka lite till måndag då släkten kommer på födelsedagsfirande + att vi ska hinna med lite renovering i nya lägenheten. Ska även försöka hinna med en liten titt i möbelaffärerna i morgon efter en ny TV-bänk.
Har inte hittat den jag vill ha än, men något liknande dessa är jag ute efter.


Gillar dessa vitrinskåp med, hoppas jag hittar något liknande :)


Svart eller vit? skulle gärna vilja hitta någon snygg kombination av dessa färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar