27 april 2011

Ångest inför morgondagen

Långhelgen slut och åter tillbaka på jobbet, helgen har varit jättskön med massor av sol och "bara vara". I måndags var älsklingen och jag inne i stan för lite shopping, blev en hel del nytt i garderoben, hann dock inte med allt jag ville - blir lätt så när man är på shoppingrunda med en karl, de vill ju gärna inte lägga lika mycket tid i affärerna som en annan ;) Efter vår lilla runda i stan blev det lite myslunch med älsklingen i parken.

Usch usch usch, i morgon är det tandläkarbesök och jag vill INTE! ska dra ut min ena visdomstand som bara kommit upp havvägs, ska alltså dra ut tanden på folktandvården och inte på käkklinken som jag hade hoppats på, usch är så nervös över att de inte kommer kunna ta bort den och bara påbörja eländet och sen får man avbryta och iallafall åka in tll käkklinken med världens smärta. Hoppas det går smidigt i allafall och att man inte blir alltför svullen. Kommer ju ihåg hur syrran såg ut när hon tog bort sina...blir väl soppa resten av veckan för min del med världens megahål i munnen. ;)


Bilder från i måndags..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar