22 april 2011

Lunch i slottsparken

Kan det vara så att jag löste problemet med tangentbordet? verkar så iallafall, så lätt det gick att skriva helt plötsligt. Hoppas hoppas för jag har verkligen dragit mig för att sitta vid datorn nu när det inte har gått att skriva som vanligt. Jo då det funkar fortfarande :) härligt härligt.

Mysig lunch igår, var ju sista jobbdagen inför långledigheten, så den firade vi med att hela min lilla avdelning var ute på lunchen och käkade, beställde sallad och gick ner till slottsparken och åt, hur mysigt som helst, bra förslag från Thomas tyckte jag :)

Nu ska jag göra massa god frukost till bara mig själv, för Jonas åkte precis iväg till Elmia-mässan, så nu får jag ha lite lyxig helgfrukost alldeles själv, sen ska jag ta och sortera i min fullproppade garderob, har ju det lilla problemet som många andra, att jag inte har några kläder fast att garderoben är full ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar