18 januari 2015

30 år

Den 13/1 blev jag 30 år och på lördagen innan hade vi en liten fest här hemma där vi bjöd på lite plockmat. Blev såklart en lite lugnare tillställning såhär när man befinner sig i slutet av graviditeten och jag blev så bortskämd och fick så mycket fint. 





På självaste födelsedagen fick jag frukost på sängen av mina älsklingar och firades därefter av min vän Sofia. Igår var mamma, pappa och farfar här och firade mig eftersom mamma och farfar inte kunde komma förra helgen. 

Fick så mycket fint. Bland annat en kitchenAid av mamma och pappa som jag suktat efter i många år, men tyckt varit för dyr. Så glad! Nya glasögon av Jonas och Melvin, extraladdare till mobilen och en film. Av syster och Martin en sminkväska från Victoria's secret och presentkort på cervera samt sminkning på  makeupstore. Av övrig släkt fick jag blommor, pengar och massor av presentkort på alla möjliga trevliga ställen. Stort tack till alla! Så nöjd och tacksam över allt!
 

    
Glasögonen får jag visa när de kommer nästa vecka :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar