29 december 2011

29:e December

Årets julgran, som saknar några kvistar upp mot toppen ;)

Julen gick över fort detta år tycker jag, beror väl på det milda vädret kan jag tro. Denna bloggerska som vanligtvis älskar julen är redan trött på julpyntet trots att det knappt suttit uppe en vecka. Funderar starkt på om jag ska ta bort det redan i kväll, så det är gjort.

I morgon är jag ledig för då har Jonas och jag ett viktigt möte inbokat på morgonkvisten och därefter ska det planeras och inhandlas inför nyårsafton, som detta år kommer firas på hemmaplan med Anders, Sofia, Sofia och Jocke. Än så länge är förrätt och huvudrätt färdigplanerade men velar fortfarande kring efterrätten. Måste även komma på någon smarrig välkomstdrink och champangetilltugg som ska serveras vid tolvslaget. Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar