5 december 2011

Nytt i hemmet

Eller nytt och nytt - nyast iallafall. Länge sedan jag uppdaterade på inredningsfronten. Blivit en hel del nya inköp under de månader jag hade min bloggtorka, så bjuder här och nu på lite bilder, inte jättefärska dock utan några månader gamla. Som en kompis skrev på sin blogg, man tar oftast många bilder som man tänkt använda för bloggen, men sen blir det inget inlägg skrivet och bildera bara ligger där i datorn.

Rum nr tre har nu äntligen blivit färdigmöblerat, en ny matta ska bara införskaffas.

  Hallbyrån har målats om från ek till vitt, även hatthyllan och skostället- hade dock ingen bild på dessa.
 I vardasrummet har det flyttat in en ny matta och ett vitt bord istället för det svarta vi hade förut, och så lite nya kuddar och gardiner.
 Nya blomarrangemang som min fina vän Sofia gjort.  Gav henne krukorna och pengar så fick hon fria händer för inköp.
 Även detta arrangemang har Sofia gjort.
Mina höstblommor som jag planterade i september håller än, tack vare den milda vintern, men jag kan erkänna att jag saknar snön nu faktisk, skulle vara kul med en vit jul och nyår iallafall.

4 kommentarer:

  1. Ååå tjusigt! Men nu kom ju snön. Hela vår tomt är vit!!! :(

    SvaraRadera
  2. Är ju mysigt med snö, lagom med snö ska väl tilläggas:)

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint ni verkar ha det hemma. Det är dags att vi kommer och hälsar på snart så vi får se det i verkligheten. Dock verkar det som att grabbarna får stanna hemma så att de inte raserar allt fint som ni har. ;) kramar

    SvaraRadera
  4. Absolut, men då
    får ni skynda för vi flyttar snart igen :) kram

    SvaraRadera