26 januari 2012

Magen växer ♥

Nyaste bilden på magen och mig tagen igår kväll.

Här har ni idag en mycket trött liten bloggerska. Att jobba 8-17 under jobbveckan och sen komma hem till alla "måsten" suger verkligen energin från mig nu. Känns som jag inte gör annat än jobbar, lagar mat, äter och sover. Hinner inte (läs: orkar inte) med att plocka i hemmet som jag brukar och hälsa på vänner finns knappt på kartan längre vilket jag saknar något enormt.
Att jobba heltid är ungefär det jag orkar med om dagarna (och då har jag ett lugnt och stillsamt kontorsjobb) sen är jag helt slut när jag kommer hem. När ska denna enorma trötthet släppa, eller iallafall bli något bättre? Som tur är, har jag världens underbaraste sambo som ordnar med allt som jag inte orkar med. ♥

Om jag ska vara lite positiv också så gick vi igår in i  V. 23. Börjar märkas på mina tröjor att magen växer, är bara de långa linnena och tröjorna som jag kan ha numera. Längtar tills min lilla beställning jag klickade hem från H&M i förra veckan levereras. Däri ligger nämnligen två skjortor och en kjol bland annat från mama som jag hoppas kommer sitta bra över magen.

5 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! och roligt att du ändå orkar blogga, fast du är så trött! tänkte höra om du har lust att komma över på en fika någon dag i veckan, fast du kanske vill ta det på en helg när du inte jobbat på dagen?

    SvaraRadera
  2. Tack :) i veckan funkar fint, vilken dag blir bäst för dig? :)

    SvaraRadera
  3. Du är så fin! :)

    SvaraRadera
  4. ojoj vad fort den växer... man glömmer liksom bort hur det är att vara gravid =) Du ska inte känna att du MÅSTE göra saker. Är du trött så är du (vilket man är under graviditeten och efter) Skönt att sambon hjälper till i allafall. hoppas att du orkar ses snart. saknar dig. kramar

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja det växer fort ;) jonas är verkligen guld värd. en liten träff ska vi nog kunna få till :) kram

    SvaraRadera