2 januari 2012

Happy New 2012!



Några glimtar från lördagens nyårsfirande

Sofia och jag väntar in tolvslaget

Champangetilltuggen

Efter tolvslaget kom spelet "pratmakarna" fram. Mitt lag vann ;)

Så var vi inne på andra dagen på detta nya år. Här firade vi in det nya året hemma med goda vänner. Åt en trerätters och skålade in det nya året i champange, dock alkoholfritt bubbel för min del.

Nyårsmenyn som vi serverade våra gäster bestod av:

Förrätt
Räkbakelse på grönsalladsbädd

Huvudrätt
Oxfilé provencale

Efterrätt
Chokladpudding med grädde och passionsfrukt

 Champangetilltugg
Honungsmelon inlindat i parmaskika
Crostini med creme fraiche, stenbitsrom och finhackad rödlök
Räkceviche på minispett


Jag hälsar detta 2012 varmt välkommen, detta år ska Jonas och jag bli föräldrar♥


2 kommentarer: