22 augusti 2012

Bebisfika



Dessa söta byxor från Zara kids får gärna flytta in i Melvins garderob.
 
Även denna mysiga tröja, också från Zara kids.
 
Melvin och jag har precis kommit hem från bebisfika med Cicci och hennes lilla Alve. Jättekul att ses igen, har inte träffat varandra sen studenten 2004. Hittade varandra på facebook för två veckor sedan och jag fick då veta att hon också var mammaledig så då planerade vi in en fika idag. Hennes lilla Alve var jätteduktig och sov snällt i sin vagn. Melvin däremot ville inte ligga i vagnen och protesterade väldigt högt om han ens fick ligga någon sekund där, så jag fick vackert ha min lilla skatt på armen under hela fikastunden och även när vi tittade runt i affärerna så nu är mina armar riktigt möra kan jag meddela. Men jag förstår honom, är ju mycket roligare att se sig om än att ligga i en tråkig vagn. ;)
 
Sitter för övrigt och tittar på barnkläder, behöver göra en liten uppdatering i Melvins garderob nu när det är höst. Finns sååå mycket fint. Ska dock till Ullared om lite mer än en vecka så får se om de har något fint där, annars blir det en storbeställning från ellos, hm och laredoute när vi kommer hem igen.

2 kommentarer:

  1. Milton är precis likadan, vill vara med, inte ligga i vagnen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja dem vill ju vara med och se sig om, men blir tungt om man ska gå långt med barnet i på ena armen och dra vagn med andra, får börja packa ner bärselen tror jag ;)

      Radera