23 augusti 2012

Trasig laptop

Idag sade min kära lilla laptop upp sig. Det tråkiga är att jag har nästan alla gravidbilder på datorn och har inte hunnit bränna ut dem på cd än. Har jag riktigt tur så ligger de flesta bilderna på ett usb från när jag blåste ur datorn för ett tag sen. Men vet inte om vi sparade över annat eller om de ligger kvar. Alla bilder på Melvin ligger kvar i kameran iallafall så det var tur. Annars hade jag blivit riktigt ledsen. Tur man har en liten "bild back up" här på bloggen med.

Nu ska jag spana efter en ny dator, vill helst av allt ha en MacBook Air men den är liiite för dyr just ny tyvärr, så får bli en lite billigare variant istället.

3 kommentarer:

  1. Om du ska slänga den kan jag gärna ta en skruv från den :S Min har tappat en skruv. /TinaFlinet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jonas farbror ska kolla på den, om vi inte får igång den då så får du ta hur många skruvar du vill ;)

      Radera
  2. Jag hitta en annan med skruv :) Tack ändå :)

    SvaraRadera