30 augusti 2012

Shopping!

Längtar tills i morgon. Då ska hela lilla familjen paketera in oss i bilen och fara ner till Ullared. Pappa Jonas och Melvin får vara kvar i stugan i sällskap av Eric och Tilde under tiden vi mammor får stilla vårt shoppingbehov inne på varuhuset. ;) På inköpslistan står höst- och vinterkläder till Melvin och en massa inredning till Melvins rum och övriga lägenheten nu när man vill göra det lite höstfint hemma. Rycker alltid lite extra i inredningsnerven när det börjar närma sig höst. ;)

Ska även köpa på mig lite scrapbookingsaker så jag kan pyssla ihop dopinbjudningarna i veckan som kommer och lite annat vi behöver till Melvins dopdag.

Nu kaffe och sen ska lilleman och jag till Ica och handla lite så jag kan svänga ihop en sallad ikväll till bilresan i morgon.

Ha en fin dag <3

4 kommentarer:

  1. Oh vad roligt. Ullared är alltid lika oljigt att åka till :) ha så trevligt nu och njut! Lägg upp lite bilder på insta vad du shoppar :)

    SvaraRadera
  2. Absolut, det ska jag göra:)

    SvaraRadera