3 oktober 2012

Sovmorgon



Sitter uppkrupen med första koppen kaffe för idag. Lilleman och jag tog oss en rejäl sovmorgon idag till 10.20! Den minsta av oss drog sig dessutom lite till så jag fick göra och äta min frukost i lugn och ro. Med andra ord, en bra start på denna dag.

Blir dåligt med uppdateringar nu känner jag, men prio ett är förberedelserna inför Melvins dop på lördag, lillemans första egna fest. Nu är det mesta ordnat, bara skor till mig och lillemans kläder efter dopet som är kvar att köpas och så ska det bakas lite till. Har faktiskt beställt hälften av bakverken och tårtorna, kände att jag inte riktigt har tiden till att baka allt själv, så jag bakar fem sorter och så beställer jag fem sorter + tårtorna. Betalar gärna lite extra för att slippa stressa.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är ok att beställa, baka ska vara något som är roligt och det ska finnas tid för att det ska bli roligt.
    Tror det är lätt att bli stressad över att man ska göra allt själv som sagt, speciellt när man har en liten att ta hand om med. :-)
    Det blir nog superbra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så, är nog med att baka två satser av de jag tagit på mig själv, som du skriver, det ska vara roligt med ;) Hoppas på att morgondagen blir bra :)

      Radera