25 oktober 2012

Torsdagsuppdatering :)



Hej!
Tänkte bara kika in en liten snabbis och visa att jag fortfarande finns kvar ;) Har haft mycket att göra senaste tiden och då har bloggen tyvärr fått bli lite lidande, men nu verkar det som vi är tillbaka på banan igen.

Har inte hänt så mycket här hemma sen sist, förutom att Melvin har börjat krångla med sömnen på natten. Han somnar som vanligt vid 19 och sover sedan bra till 00. Då! är det vakna en gång i timmen som gäller, ibland mer. Vet inte om det beror på att han inte blir tillräckligt mätt på min mjölk,  eller om han helt enkelt är inne i någon ny liten fas. Tror mer på det sistnämnda. Får se hur det utvecklas nu här framöver.

Blev ett kort litet inlägg nu, ska försöka hinna iväg och posta tackkorten från dopet och hämta ut ett litet paket på posten. Melvins första julklapp är därmed inhandlad, kommer nog försöka "klicka hem" så många julklappar som möjligt i år, så smidigt att slippa trängas i affärerna. ;)



2 kommentarer:

  1. Såå lik Jonas & sin farfar han har blivit ju:)) hoppas sovandet fungerar bättre snart!! Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå! Det ska jag säga till Jonas, då blir han glad :) alla säger att han är så lik mig hela tiden :P Hoppas med sovandet blir bättre snart, behöver lite sömn nu känner jag. Kram

      Radera