2 oktober 2015

Äntligen hemma!

Väskan packad och vi redo att få åka hem!
Glad liten tjej. 

Ikväll fick vi komma hem på riktigt! Fick läkemedel, läkarintyg, ml sprutor, recept och läkemedelslista. Meja fick sista intravenösa antibiotikan kl 18 och sen blev vi utskrivna! Det går inte att beskriva känslan. Det började skymma när vi åkte och himlen var alldeles orangerosa, vackert! När vi kom hem, flög Melvin upp i famnen på mig, som vi längtat efter denna dag! Jonas och Melvin hade städat så fint här hemma, bytt sängkläder och dammat, gjort tacos, tänt ljus och tänt all mysbelysning. Blev alldeles varm i hela hjärtat så glad jag blev. Så tacksam över min familj ❤️ 

Nu ligger barnen och sover på varsin sida om mig, och jag ska försöka hålla ögonen öppna en halvtimme till då Meja ska få sin medicin. Sen, sova första natten på lite mer än 5 veckor i min egen säng, tillsammans med hela min familj. Lycka! 

2 kommentarer: