26 mars 2011

Ansiktsbehandling


 Igår var jag på ansiktsbehandling hos söta Sofie Dahlgrenskönhetskällan i Norrköping. Har aldrig varit på nån behandling förut så när hon hade nyöppning och chefen skickade ut hennes erbjudanden passade jag på att testa (min chefs fru som har salongen och nyss startat eget). Måste verkligen besöka henne fler gånger, var hur avslappnande som helst och fick en riktig må-bra-feeling  både under och efter behandlingen. Så rekommenderar er verkligen att besöka Sofie.
 Jag tog det stora paketet med hudrengöring, porrengöring, peeling, ansiktsmassage, ansiktsmask, frans och brynfärgning och brynplock. Brynplock och porrengöringen var väl inte jätteskönt, gjorde ganska asont faktisk, men det blev ju fint efteråt och smärtan var snart glömd efter massagen. Kul att man fick testa ångmaskin med för att öppna porerna.
 Har haft problem med min hy i ansiktet ett tag nu och det var intressant att få veta av någon som kan vad man ska använda för produkt för sin hudtyp. Jag har tidigare använt fel så nu köpte jag en dagcreme från det franska märket Darphin som Sofie rekommenderade just för min hudtyp, var lite dyr, men den är väldigt dryg så det jämnar ut sig till slut ändå. Var där igår, dagen innan lön, men ska även köpa de andra produkterna i serien nu när jag har fått mer pengar på kontot igen :) återkommer om ett par veckor med en utvärdering om hur jag tyckte att produkterna funkade.

Nu ska jag sätta på kaffe för snart kommer Fia på besök :)

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar