30 mars 2011

De Målade Grottornas Land



Äntligen är den här! den sjätte och avslutande delen i romanserien om Ayla. Började läsa denna serie för ett par år sen, var lite knepigt att komma in i första boken men sen blev det streckläsning från pärm till pärm. Har väntat på den 6:e boken i ett antal år nu så äntligen idag damp den ner i min brevlåda. Hade såklart förhandsbokat på bokus.se, bokmal som jag är ;)

Nu ska jag ta tag i min mat/träningsplanering för på måndag börjar mitt nya hälsosammare liv. Var mitt nyårslöfte i år att ta hand mer om mig själv, så jag beställde massor av böcker om hälsosam mat, träning, motivation och välmående, nu efter att ha läst in mig ett par månader så ska jag ta tag i detta äntligen, känner mig riktigt taggad och hoppas att jag lyckas med mina mål. Misstänker att mycket av mina inlägg framöver kommer att handla om detta ;)

Har hittat massor av råd, tips och intressanta ord i dessa böcker som jag tänkte dela med mig av i ett annat inlägg när jag har lite mer tid framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar