3 september 2012

Ny vecka

Åter måndag och ny vecka. Stora älsklingen har precis åkt till jobbet och lilla älsklingen ligger fortfarande i sin säng och sover gott. Själv sitter jag i soffan med morgonkaffet och letar barnrumsinspiration, börjar få upp en bild över hur jag ska göra i Melvins rum nu. Först och främst blir det en tripp in till stan och besöka butiken -lilla snigel- för att se om de har det jag är ute efter, annars blir det att klicka hem från nätet.

Är fortfarande utan dator, så blir endast inlägg från mobilen. Nu tror jag minsann det är en liten kille som vaknar. <3

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Åååh jag längtar oxå helt galet mycket efter att få börja renovera & inreda Ellas rum,men renoveringen kommer att ta ett tag då allt ska göras om från golv till tak så jag försöker lugna mig än,vi har inte ens börjat renovera än men till våren ska vi starta:)) var det bra shopping på ullared?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättenöjd med inköpen men tyckte de hade dåligt med inredning i min stil, mycket. Babysaker och kläder dock :)

      Radera