20 maj 2013

Fyndat!


Precis kommit hem från en promenad med lilleman som nu sover gott i vagnen, så passar på att kika in här lite snabbt innan han vaknar.
I helgen fyndade jag lite till M, "sandlådeskor" och mössa till lite kallare sommarkvällar på rea och ett par tunna byxor för runt 50-lappen, perfekta att ha varma sommardagar för att täcka de små benen från solen då dem både är luftiga, sköna och tunna. Skorna blev jag jätteglad över att jag hittade i realådan i Melvins storlek, han har ju visserligen både sandaler och lära-gå-skor från Kavat, men nu när han mest kryper runt i sandlådan så passar dessa bättre och när han sen går lite mer åker Kavatskorna på.

Annars så håller jag på att planera och förbereda för fullt inför det kommande 1-årskalaset. Har beställt lite tårtgrejer och kalastillbehör som kom i veckan och nu väntar jag bara på en servettleverans från Calligraphen och så ska en till present inhandlas så är det klart sen. :)

Förresten! nån som vet var man kan köpa helium till ballonger? pris?


2 kommentarer:

  1. teknikmagasinet har för 300kr, vet ej om det är billigast dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! vad bra. Tack :) (tycker det var ett okej pris)

      Radera