14 maj 2013

Tisdag och husvisning.

Väntar på Jonas syster som ska komma hit och klippa Melvin och min lugg som vuxit sig ner på näsan. Sen blir det husvisning, får se om det blir något köp denna gång, än har vi inte hittat något som känts rätt men nångång hoppas jag att "vårat" hus kommer ut.
Idag har vi annars varit på öppna förskolan, Melvin tyckte det var lika kul som vanligt och denna gången var vi även med på sångstunden. Mindre roligt var att ett av barnen kräktes och alla som känner mig vet att jag har världens fobi för kräksjukan, finns dock inte så mycket att göra åt. Blir vi sjuka så blir vi, men får hoppas att den lille kräktes av en annan anledning. Melvin och jag tog iaf en dusch när vi kom hem och bytte kläder, mer än så kan vi inte göra, bara hålla tummar och tår att vi får vara friska.

Nu ska jag vara lite social med mina älsklingar <3

2 kommentarer:

  1. Kul med husvisning! Hoppas ni hittar nåt bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, jaa jättekul! hoppas vi med ;)

      Radera