8 maj 2011

Hej blogspot

Äntligen klar med flytten av alla gamla inlägg från blogg.se. Eftersom det inte finns någon bra överföring av inlägg från blogg.se fick jag sitta och manuellt klippa-klistra in inläggen här, tog sin lilla tid. Dock fick jag nte med mig kommentarerna från gamla bloggen, tråkigt tycker jag :( så nu får ni se till att kommentera ordentligt här istället ;)

Har spenderat hela söndagen hos pappa och hjälpt honom med trädgården som har sett bättre dagar...lär ta sin lilla tid att få ordning på eländet men tycker det är lite kul att hålla på, har man ingen egen trädgård...får man låna någon annans ;) Försöker underlätta för pappa som inte hinner med alla rabatter och ska förska sätta igen de flesta och lägga plattor istället så blir det lite enklare för honom när han slipper allt ogräs. Tog lite förebilder idag på ena rabtten får se om jag hinner lägga upp de här i bloggen i morgon.

3 kommentarer:

  1. Oj dååå. Visste inte ens att du hade haft en blogg men nu fanns det ju massor att läsa på mitt nattpass här ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja se där, vilken tur att jag länkade just idag ;)

    SvaraRadera
  3. visste inte hellerr att du hade en blogg men nu har en att läsa :)

    SvaraRadera