10 maj 2011

Trädgårdsarbete

Så skönt med sommar, ljumma vindar, gröna träd, lunch i parker och bara ben. Extra härligt att det fortfarande är varmt och soligt även när man kommer ut från kontoret. :)

Har spenderat min eftermiddag i mamma och pappas trädgård och lagt igen en av rabatterna med stenplatter, var inte så lätt som jag trodde med att få det rakt och jämt, blev väl inte riktigt det heller. ;) Men pappa blev nöjd iallafall, skulle få lite pengar och köpa färg så jag kan bättra på färgen på fönsterlådan och göra lite arrangemang med nya krukor och blommor och så byts de gamla stolarna ut mot en ny bänk istället. Kul att få pyssla med det ett tag :)





I morgon blir det en hemmadag efter jobbet, ska försöka ringa lite samtal och boka in thaimassage och sminkningen på make up store som jag fick i presentkort av Jonas när jag fyllde. Hoppas på att hinna med lite löpträning i morgon med, var länge sen nu så det är väl bara att börja om från början igen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar