1 juni 2012

Husvagnsrenovering





BF +3 idag. Nu när vi går på övertid och allt annat är klart här hemma inför bebis ankomst försöker jag hitta saker att göra för att få dessa långa dagar att gå fortare.

Fick en vattenläcka i våran husvagn som älsklingen har slitit med och som nu nästan är helt färdigrenoverad. Golv, väggar och balkar har bytts. Nu är det bara tapeterna på en vägg som ska upp så är det klart sen. Så igår tvättade jag och strök gardinerna till husvagnen och idag ska vi dit och sätta upp tapeter, skruva tillbaka inredningen och städa ur allt slipdamm. Får jag som jag vill blir det även en liten sväng till rusta och jysk i morgon för att köpa lite nya mattor, filtar, kuddar, täcken och bäddmadrasser. Så nu har jag något att hålla mig sysselsatt med idag och imorgon. ;)

1 kommentar:

  1. vilket jobb! men hoppas det blir bra och att ni blir nöjda.

    SvaraRadera