30 november 2012

Nytt till vardagsrummet

Nytt bord i högblankt vitt.




Länge letat efter ett litet bord till vår divan i vardagsrummet, men inte hittat någon som passat riktigt, så var jag nere på netto och skulle köpa lite mjölk och hittade ett litet billigt bord där av alla ställen, blev jättebra och passar in perfekt hos oss, till en mycket billig peng dessutom. Nöjd!

Nu ska jag och lilleman ge oss ut i snön på promenad och hämta ut ett litet paket innehållandes silikonformar som man kan frysa in barnmat i. Väldigt praktiska då dem passar i barnmatstillverkarnas glasbrukar, perfekta att ta med om man ska iväg någonstans. Så i nästa veckan blir det storkok till Melvin som ska frysas in, han blir även 6 månader nästa vecka så då ska vi börja på allvar med att introducera maten. Kul! Formarna finns att köpa här.

4 kommentarer:

  1. Så fint :)
    Vad fick du ge för bordet? :)

    Jag kan inte kommentera här om jag lägger till min blogg - så detta är Sanna Karlsson, från Mjölby ;)
    Då borde du veta hihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det var 139 eller 169:-.
      Hmm måste kolla upp vad som kan fela vid kommenteringen då.

      Radera
  2. Tror du r hjälpa mig inreda i mitt hem! Såååå fint!

    SvaraRadera