29 maj 2012

29 maj 2012


Tisdagen den 29 maj 2012, dagen som vi väntat på så länge är nu äntligen här, vårat beräknade förlossningsdatum. Dock verkar bebisen ha det riktigt mysigt och skönt inne i magen för idag har jag minsann inte känt det minsta lilla tecken på att förlossningen skulle vara nära. Förutom att ha sovit lite längre i morse och även tagit en lur på eftermiddagen så känner jag mig precis som vanligt.

Nu ska vi äta lite, sen blir det en långpromenad med älsklingen min så får vi se om bebis vill komma ut inatt. ;)

4 kommentarer:

  1. Hej och tack för kommentaren :)
    Ja jag vet ju hur det känns att vara där på BF-dagen... och även se den dagen försvinna... längre och längre bort!
    Men man vet ju att en dag, inom en snar framtid så är ju den lille varelsen i ens armar.
    Hoppas du får bebis snart!
    /Fia :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du fick vänta länge. Hoppas min lill* vill komma innan veckan är slut iaf ;)

      Radera
  2. Snart, snart, snart kommer er lilla bebis :)

    Visst är det lustigt att det kan vara fullt på förlossningen i både Linköping och Norrköping?
    Tillhör ni Norrköping? :)
    Jag blir väldigt nervös, och troligtvis bli vi skickade till Jönköping - vilket inte alls är så skoj. Jag som hela tiden varit inställd på att födda i Linköping... Men vi får helt enkelt avvakta och se hur det är när det är dax.
    Jag har ju läkartid i morgon för bedömning om igångsättning, vet inte alls hur de bedömer om det är fullbelagt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu blev jag med nervös, vill inte alls åka till Jönköping vilket vi också troligtvis får göraom det är fullt överallt här... Yes tillhör Norrköping :)

      Radera