23 maj 2012

Underbara sommarvärme!

Bild från sommaren 2011, jag och älsklingen i nya linbanan på Kolmården.



Hur underbart är inte detta väder? Sol och värme, me like! Idag ska det inhandlas blommor till balkongen så det blir ordning på den och så blir det förhoppningsvis nya utemöbler i helgen när Jonas kan hjälpa till att bära.

Tänkte jag skulle göra en liten gissningslista på när bebis kommer och lägga ut här, så gissa på nu så får vi se om någon får rätt? Dag, kön, vikt och längd. Datum enligt senaste mens 27/5 och datum enligt båda ultraljuden är den 29/5.


Nu är vi inne i vecka 40, 6 dagar kvar till bf 

7 kommentarer:

  1. Hon kommer att titta ut den 5 Juni,en liten tjej 3.1kg och 50cm lång:)) Bara för att jag har gissat rätt på mina 2 vänner nu så lär det väl bli helt tvärtom(att det blir en stor pojke på 4.2kg & 54cm lång och du går inte övertiden;)) hehehe:D:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar för gissningen, då ska jag lägga in den :) (eller dem)

      Radera
  2. Jag tror att det kommer en liten tjej den 8/6, 3 265 gram och 51cm :)

    SvaraRadera
  3. 4 Juni, 22:36, pojke (sa jag väl förut), 3080g & 49cm

    SvaraRadera
  4. Det är ju omöjligt att gissa nästan :) men jag tror att den 1a juni föds det en pojke som väger 3250g och är 50cm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar ditt datum bäst för det är närmast ;) hihi. Ja det är jättesvårt men lite kul att se om man har rätt :)

      Radera