9 maj 2012

Vecka 38


Då har magen och jag gått 37 hela veckor, vilket innebär att vi nu är inne i vecka 38, endast 20 dagar kvar till bf och nu anses bebisen vara färdig.  Nu får du komma ut precis när du vill min skatt ♥
I skrivandets stund sparkas det för fullt i magen, liten verkar gilla min högra sida bäst. Har börjat få världens halsbränna som är riktigt jobbig stundvis, annars mår jag som vanligt.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från jobbet, för då ska litens säng få flytta in till vårat sovrum och så ska den bäddas och göras i ordning. Åå vad vi längtar efter dig nu!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att liten vill titta ut snart =) Det dröjer inte länge innan ni har det underbaraste som finns i era armar =) Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag med, längtar så mycket nu och dagarna går sååå långsamt ;) hoppas allt är bra med dig :)

      Radera
    2. Jo dom gör ju det, känner så väl igen känslan, hur många gånger man än har varit med om en graviditet så är slutet alltid värst. Jodå det är så bra som det nu kan bli med oss... Man ska inte klaga, Arvid och Julia mår så bra som dom nu kan och lilla Elsa bara växer och blir tjockare ;) Haha hon påminner mer om en hamster än ett litet barn =)

      Radera
    3. Härligt att allt är bra :)

      Radera
  2. Grattis till nya veckan :)
    Så mysigt att bädda i ordning och boa inför bebis!

    SvaraRadera