15 maj 2012

Barnvagn och babyskydd - check √




Nu står dem här hemma, finaste vagnen och babyskyddet,  nu är vi helt redo för dig älskling. Idag är det 14 dagar kvar till beräknad födsel. Känns som en evighet- lägg på att jag säkert kommer gå över så pass att jag blir igångsatt med. Läste i en babyapp på mobilen att det är våra gener som bestämmer hur länge barnet stannar i magen. Mamma gick över tre veckor med mig och jag tror Jonas mamma gick över två veckor med honom...Vill ha dig här nu ♥

4 kommentarer:

  1. Vilken söt liten vagn! :)
    jag gick över 4dagar det var tillräckligt ;)
    Hoppas du slipper gå över så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den ;) Får hoppas det men troligtvis blir det en vecka extra eller två... Vi får se ;)

      Radera
  2. Så fin, och skönt att ha det klart - nu är det bara bebis som saknas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bara bebis kvar nu och nu längtar jag galet mycket. ;)

      Radera