28 maj 2012

Nytt på balkongen

Hade sedan tidigare den mindre av dessa krukor, hittade en stor likadan på plantagen när jag var där i veckan, OM jag blev glad! Trodde de hade slutat sälja dessa.

 Blommorna i år liksom förra, går i ljusa pastellfärger.

 Ett tips för er som är ute efter olivträd, titta på flera ställen, skiljer skapligt i pris på dessa beroende på var man köper.
 Nya utemöblerna i konstrotting och de fina lyktorna från Rusta.

På marknaden i fredags fick dessa tomatplantor följa med hem, får dock växa till sig lite innan de kan planteras ner i dem stora krukorna.

Nu har balkongen fått sig en liten uppdatering. Är en stor balkong på 8 meter mot våra tidigare 2, så en hel del nytt har inhandlats dessa dagar. Bland annat utemöbler som jag blev riktigt nöjd med och så massor av nya krukor, amplar och blommor. Hittade även två söta ljuslyktor på rusta för en billig peng. Nu är det bara solstolar och lite smågrejer kvar.

.

7 kommentarer:

  1. SV: Jag vet :) Dock inte känningar förutom mensvärk lite då och då också sov jag som en jäkla kratta inatt :P Du då?`:)

    SvaraRadera
  2. Haha samma här, och samma besvikelse varje morgon :/
    Jag tror det är sagt två veckor men jag ska höra med min BM idag, ska dit så vi får se vad han säger :)

    SvaraRadera
  3. Va fint du har det på balkongen! :o)
    Härligt med sommar! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja det är riktigt härligt. Bästa årstiden om du frågar mig ;)

      Radera
  4. Så mysigt, och härligt med blomster :) Älskar när man inför varje sommar får plantera blommor!
    Ännu ingen bebis för dig heller? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :) nope ingen bebis, känns som det kommer dröja ett par dagar eller veckor till...bf i morgon så hoppas på att liten vill ut då ;)
      Hur går det för dig, känns något mer? Hjälpte hinnsvepningen?

      Radera