19 maj 2012

V.39



Bild från V. 39 (38+5). Bebis kan ju bestämma sig för att komma ut vilken dag som helst nu och jag bara väntar på att få känna något som kan tyda på att det skulle vara förlossning på G.

Nu är jag visserligen snart inne i vecka 40, dålig på att dokumentera de olika veckorna...får göra en sammanfattning av alla veckor istället, kul att ha och kunna titta tillbaka på här i bloggen sen.
Mår som jag brukar, börjar bli lite tyngre nu med magen och sätta på sig skorna är ett litet projekt, särskilt om man är ensam hemma och ska gå ut. Sparkarna och rörelserna börjar kännas mer och mer, som jag skrivit tidigare så gillar bebis att sparka mot min högra sida, trycka på med den lilla foten allt vad h*n har som gör riktigt ont ibland, särskilt om det har pågått nästintill hela dagen så man redan är lite öm, men det mysiga överväger att det gör lite ont ibland. ;)

2 kommentarer:

  1. Det var en rejäl bebismage!! Härligt!
    jag skulle gissa att det kommer en liten grabb ;)
    Och hen kommer ut när hen är redo bara att vänta....

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja den växer på, ser ut som en boll ;)tror med på en kille.

      Radera