4 september 2012

BVC och vaccinering

Precis hemkomna från BVC-besöket då min lilla älskling fick sina första sprutor, skrek lite vid själva sticken men lugnade sig snabbt och var åter sitt glada jag efter några minuter, min duktiga lilla prins. <3

Vägde och mätte oss också och M var både längre och vägde mer än vad jag trodde. Han är nu 64 cm lång och väger hela 7640 gram! Inte undra på att det är tungt att ha honom på armen ;)

Nu sover Liten och själv ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta med dopinbjudningarna.

2 kommentarer:

  1. ÅH vad skönt att det gick bra! Den 20 är det vår tur. Ingen feber?

    Så skoj med dop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej ingen feber än vad jag har märkt, men det skulle komma fram emot eftermiddagen om han får någon, han har däremot sovit hela tiden sedan vi kom hem.

      Radera