4 september 2012

Dopinbjudan

Hade tänkt att skicka efter dopinbjudningar från calligraphen.se, som har riktigt fina sådana, men den inbjudan jag tyckte var fin skulle bli så väldigt dyr med tanke på hur många inbjudningar som ska skickas ut (och då har vi inte bjudit hela släkten ens). Så igår gick jag ner till hobbyboden och köpte på mig lite material så jag kan göra egna inbjudningar, blev lite kostnad för materialet men långt ifrån de över tusenlappen som de andra inbjudningarna skulle gått på, den summan lägger vi hellre på tackkorten istället, så det håller jag på med för fullt nu. Länge sedan jag scrappade, så kul att få skapa lite igen, synd att mn inte tar sig tiden för detta lite oftare. Visar inbjudningarna om ett par dagar när gästerna mottagit dessa, om det skulle vara någon av dem som läser här. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar