11 september 2012

Första skrattet <3

Underbara, älskade barn. Älskar dig så oerhört mycket!

Idag kom det äntligen, det allra första skrattet! Visst har han jollrat och låtit förut, men det där riktiga skrattet har vi väntat på och nu så kom det! Det finaste jag någonsin hört, vill höra det där underbara ljudet igen och igen och igen. 
Så vad var det som framkallade detta underbara skratt? Jo, "flyga" på mammas ben. Jag låg alltså på rygg med benen uppdragna och framsidan av låren mot min mage, på mina smalben låg då Melvin (en magövning för honom vi fick från bvc) sen så lyfte jag upp honom med mina armar och med hjälp av benen, så han fick "flyga". Då brast han ut i gapskratt! Underbara, älskade barn!


4 kommentarer:

  1. Aww lilla gullis. Jag kommer gärna och hälsar på nån dag. Ska fråga om inte Sofie vill följa med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men gör det! skulle vara jättekul :)

      Radera
    2. Ja verkligen! Jag ska snacka ihop mig med Sofie ;)

      Radera
    3. Kul! :) gör så och återkom om en dag som passar er. Vi kan typ jämt ;)

      Radera