14 september 2012

Kom ett paket på posten.

Lite nytt till lilleman, allt från h&m.


Gjorde en storbeställning på kläder till Melvin (och liiite kläder till mig också, bland annat klänning till dopet ;)) från hm som jag fick levererat i veckan. Köpte ju en hel del på Ullared, men de var väldigt små i storlekarna så det i storlek 68 är redan för smått till honom, nu blev det mest 74 men lite grann i 68. Hoppas på att de ska passa bättre.

Var även lite dålig passform på Ullaredskläderna tycker jag, dels var bodysarna väldigt små runt låren, men satt bra i övrigt och dels så var alla byxorna väldigt trånga i midjan, är ju resår men de sitter åt väldigt mycket tycker jag. Känns som att det inte är så skönt, men det är ju lite så som man säger "man får vad man betalar för". Blev därför lite extra från hm till lilleman.

Nu ska jag förbereda kvällens middag. Ha en skön fredag!

2 kommentarer:

  1. Jätte fina kläder. Nils har också sådana kläder! Älskar HM. Bra och prisvärda kläder.

    Sv: jobbar inom Restaurangen så när man gick i skolan fick mm stå i kök :)
    Hur fick det att laga middagen? Så nyfiken nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det :) middagen gick jättebra att göra, gjorde såsen i vattenbad så det gick kanon men blev trött i armen av allt vispande ;)

      Radera