18 september 2012

Personlig träning



I morgon har jag en PT inbokad med Sofia här hemma hos oss, får ett anpassat träningsschema som jag kan köra på hemmaplan nu när Melvin ammas. Blir spännande att se vad hon har hittat på för kul till mig. Ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen ordentligt, ordna till ryggen som tog lite stryk under graviditeten och tighta till kroppen lite. Känner mig riktigt peppad inför detta nu och ska försöka hålla mig till fasta rutiner så träningen verkligen blir av. Blir nog bra detta :)

På tal om något helt annat än träning, verkar inte det nya bakprogrammet på 7:an himla mysigt? Älskar  att baka, så Hela Sverige Bakar kommer nog bli en favorit hos mig misstänker jag. ;)

2 kommentarer:

  1. Duktig du e som tränar, önskar jag hade motivationen till att börja träna igen.

    V: ah nu är de synd om honom, man vill ju bara att den ska bli bättre..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack ;) Har fått så ont i ryggen så måste ta tag i den nu innan den förstörs ännu mer känner jag.

      Radera