14 september 2012

Inspiration till sovrum

 Snyggt med dessa fyra tavlor över sängen tycker jag, med den mörka ramen som ger lite kontrast. Skön färgskala i rummet, något jag kan tänka mig hos oss nu när det går mot den lite mörkare årstiden. Är även ute efter en sådan liknande möbel vid fotändan av sängen, någon som vet vad de kallas?

Sitter och letar inspiration till vårt sovrum som jag vill göra om lite, känns så tråkigt som det är nu. Finns ju som sagt så mycket fint men det kostar ju en del också. Är ju lite så att när man får upp suget på att göra om så vill man göra det överallt, haha. Men fokus kommer att få ligga på Melvins rum, men lite nytt till sovrummet kan nog ordnas till, nya gardiner, blommor, kuddfodral och ljus gör en hel del.

2 kommentarer:

  1. snyggt! har sett flera sånna bänkar sista tiden på olika möbelsidor men minns inte exakt vart just nu. typ samma som hallbänk ibland...em, mio?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det måste jag googla på :)

      Radera