14 september 2015

Framsteg!

Min duktiga tjeja. En riktig liten kämpe <3

Det är knappt jag vågar skriva det, men nu har vi en hel del framsteg med Meja. 
Hon går på medicinering för arytmin och ligger stadigt nu, men har lite dippar ibland på pulsen. Hon börjar komma igen mer och mer och både ler, pratar och leker nu. Idag släppte matbiten också, tar både flaskan helt och för första gången sedan operationen så ammade hon nu ikväll! Som jag kämpat med detta senaste dagarna. Var nära att ge upp tidigare idag, men så lossnade det. Skönt, för vill inte sluta amma helt ännu. Hoppas på att detta fortsätter bra så att jag slipper pumpa mer. Snart kanske de kan plocka bort sonden med nu när hon äter på vanligt sätt igen. 

Igår åkte Jonas hem till Melvin. Blandade känslor! Jätteskönt att veta att Melvin får vara med pappa igen, även om han haft det toppen hos farmor och faster, så är pappa ändå pappa. Jobbigt för mig att vara ensam vuxen igen, men det funkar. Vi är inne på tre fulla veckors sjukhusvistelse nu jag och Meja. Hoppas allt fortsätter bra så vi kan få komma hem snart och få vara tillsammans hela familjen igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar