2 september 2015

Lund!

Trodde vi skulle åka till Lund om några veckor. Nu i eftermiddags fick vi reda på att vi ska vara där redan i morgon förmiddag. Kl 8 ska jag vara klar då åker jag och Meja ner med flyg, Jonas fick tyvärr inte följa med utan åker tåg.
Allt går så fort! Hinner inte med att andas innan det kommer något nytt.
Det här är så jobbigt.  Jag har sånt stresspåslag i kroppen! Hjärtat har gått på högvarv, tankarna snurrar, tårar bränner och magen känns ungefär som när man åker bergodalbana, det där pirret som kommer i vågor, fast nu på ett mer obehagligt sätt. Och så har jag ju såklart, perfekt tajmat, fått en virusinfektion i halsen. Har fått munskydd att ha när jag är nära Meja och en flaska handsprit att ha på flyget när jag ska ta i henne. Hoppas innerligt att hon får skydd via amningen. 

Tack alla fina människor som stöttar oss i detta svåra vi går igenom nu. All kärlek till er, ni anar inte hur mycket det betyder för oss. <3

2 kommentarer:

  1. Josefine bf februari 2015onsdag, september 02, 2015

    All kärlek till er, härda ut, ni kommer fixa detta!

    SvaraRadera