11 september 2015

Världens bästa mammagrupp!

Jag är med i världens bästa mammagrupp, vi är så tajta i denna grupp och pratar om allt och lite till. Mammor från hela Sverige med barn födda i februari 2015 som hittat varandra via Facebook. Vet ni vad? dem har planerat fixat och grejat i hemlighet med en gåva för oss i familjen pga det vi nu går igenom med Meja och hennes hjärta. För att skänka oss lite glädje i allt detta tunga. Idag kom två av mammorna hit till Lund och mötte upp mig för att överlämna detta. Vilken gåva vi fick! Alla saker i denna gåva är så väl genomtänkta, det ligger så mycket kärlek bakom och vi är alldeles överraskade, chockade och rörda över denna fina gest. De har skapat själva, köpt saker, skänkt pengar till hjärtebarnsfonden och skramlat tillsammans. Att de tänker och känner med oss gör mig oerhört rörd. Igår fulgrät jag halva kvällen för att jag blev så glad. Bf feb 2015 gruppen, ni vet vilka ni är! All kärlek till er från oss! <3 Vi är så tacksamma! 

En gottelåda med delikatesser till oss föräldrar. 
En mysig snutte, aktivitetssnutte, med Mejas namn och ett hjärta. Sydd av en av tjejerna. 
Ett vacker armband till mig med mina barns namn. Skapat av en av mammorna.
Armband till hela familjen, där pengarna går till hjärtebarnsfonden.
En bekymmersdocka och choklad, hitskickat från England.
Mössor till Melvin och Meja, sydda av en annan tjej i gruppen. Melvins med fordon på som han älskar och Mejas med hjärtan på för vårt lilla hjärtebarn <3
Leksak till Meja.
Bilar till Melvin.
Ett helt galet presentkort! 
Och den finaste hälsningen! <3





2 kommentarer: