25 september 2015

Fredagsmys


Tror detta kan vara den bästa fredagen någonsin. Så mysigt det var att komma hem! Vi åkte förbi affären, köpte Melvins favorit - kinapuffar. Beställde pizza och så åkte vi hem. När vi körde in vid risinge så pirrade hela min mage! När jag fick se mitt lilla röda hus, vilken glädje! Känslan att få låsa upp, gå in och känna doften av hemma. Oslagbar!

Parkerade oss i soffan hela familjen, åt pizza och godis. Sen tog jag ett bad med Melvin och lekte med hans sjörövarskepp. Värmde mitt hjärta att se honom lysa upp och vara glad, att hela familjen var hemma. Hade varit underbart att få ha stannat hemma och krypa upp i sängen och kramat om honom hela natten! Tyvärr var vi tvinga att åka tillbaka Meja och jag, men snart så hoppas vi att vi får komma hem helt och fullt. 

Melvin ville inte säga hejdå till mig och Meja, och han ville inte ha nån hejdåpuss. Han har lite svårt med avsked nu,  och det kan jag förstå. Varit mycket för honom på sistone. Jag pussade på handen istället och stoppade ner pussen i hans ficka iaf, så han kunde ta fram den sen, om han saknade mamma sa jag. Lilla gubben min <3

3 kommentarer:

  1. Så himla härligt att ni fick fredagsmysa hela fina familjen 💖vi hoppas innerligt att ni snart är tillbaka i vardagen! Många kramar från motala!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bästa fredagen! Tack, det hoppas vi ❤️ Kram

      Radera
  2. Så himla härligt att ni fick fredagsmysa hela fina familjen 💖vi hoppas innerligt att ni snart är tillbaka i vardagen! Många kramar från motala!

    SvaraRadera